2010年8月4日 星期三

壞榜樣

+++++++++++++++++++
2010年8月4日 (星期三)
+++++++++++++++++++

因為麻麻今日要去聽talk
所以攞左一日假照顧宇正b
下午推架bb車落樓下超市買嘢
去之前係麥記食我嘅午餐

就係我排隊買嘢嘅時候
有個2-3歲到嘅小朋友係我身邊出現
做緊乜?
原來佢想攞飲管
不過唔係攞一支
係攞n咁多支
仲要每部機都攞
收銀個姐姐
都忍唔住同個小朋友講
「唔好再攞喇」
連我呢個一向閒事莫理嘅人
(尤其得我一個帶住宇正b
有乜起事比人打到走唔切喇)
都同個小朋友講唔好再玩喇

我好好奇
究竟個小朋友個媽媽係唔係到
就係呢個時候
我聽到一把聲音
「BB,唔好玩喇,同我快D番黎」
跟住把聲音望去
我見到個媽媽喇
究竟佢有幾忙忙到連個仔攪攪震都理唔到???

打 NDS 是也!!!

基本上
個亞媽連望都無望個仔
只係用把聲叫佢唔好玩
個小朋友就緊係依然故我喇
玩完飲管
就係餐廳內走黎走去
包括:
問人攞薯條食喇
試圖走出餐廳喇
推麥記個D BB 凳
(不過係
有人坐係樹架
一細路女不停叫「唔好」
所以我都忍唔住出第2次聲)

最正嘅係
個媽媽全程都仲係係樹打機

。。。。。。

香港地做咋両好易出事
為免我忍唔住再出聲
急急腳食完即閃

真係無眼睇
唔係講個小朋友
係個亞媽呀





沒有留言:

張貼留言