2010年8月26日 星期四

friend gathering~心情沉重ling~



2010年8月26日 (星期四)
________________________

今日約左一眾好友dinner~
謝謝你們的相就
又要係我地屋企留下酒樓食
好驚喜。。。
安叔叔和佩儀ee帶埋大王bb黎
好奈無見喇
大個仔左喎
就快6個月lu~
第一次抱大王
果然
14lbs和22lbs的相差好遠~
抱宇正b同大王交流
好驚宇正b呢個大力仔會整痛大王
一直remind宇正b温柔d  (都唔知佢聽唔聽得明)
baba就一直係我耳邊碎碎念
「小心呀~小心呀~」
我知道喇~~~~

今晚得宇正b同大王兩個b
文樂b因為瞓左所以無黎到
雖然媽媽知道唔可以比較
不過真係覺得宇正b比其他bb瞓少好多好多
朋友們都話宇正b呢方面好似我
我都知道我瞓得少
我都好想好似宇正baba瞓得好
不過睡眠障礙呢家嘢真係可以係遺傳
宇正B好唔好彩遺傳左我唔好嘅嘢囉
媽媽只係希望終有一日
宇正B可以乖乖地唔扭計
自己入睡
媽媽條腰真係有d想斷嘅感覺
尤其是每個月個幾日
呢排仲發展到背脊都痛
就係因為咁攪到心情成日都麻麻

今日全晚topic都仲係講緊馬尼拉事件
成班都係現役or退役警察(<----宇正baba是退役o個個)
成晚就媽聲四起
唔好講sdu
就算係ptu
eu
甚至係unit
都好過個班所謂""特種部隊""

今晚大家心情都有d沉重
希望事件可以早日平伏








沒有留言:

張貼留言