2010年8月3日 星期二

良師益友 (有感而發)

生日個日
收到好多朋友嘅祝福
好開心

最驚喜就係收到一位中學時代的老師嘅電話
(不過我miss左call ,所以就只係聽左個留言)
7月好忙
因為要陪住宇正b
多數都要等到半夜先得閒
 所以當時只係覆番個sms
第2日打電話去又無人聽

今日坐車番工心血來潮
就打電話去喇
有人聽喎
傾左一陣
講下大家近況咁
算一算
原來我地識左十幾年喇
佢係我中2個年黎教
中三個年做我班主任
一路教到我中五

Katherine媽媽中一二嘅時候
成績唔好架
個陣仲未有母語教學
英文又跟唔上
去到中三時
基本上我係一個睡寶寶
(即係係堂上瞓到隻豬咁)

有一日
我如常咁瞓喇
落堂嘅時候
比呢個亞sir叫左出去
諗住實比人洗鑊金喇
點知無喎
呢位亞sir好關心咁問我係咪唔c服
攪到我都唔好意思
所以自此之後好少係佢堂瞓
(係好少,不過都間唔使有)

都唔係好記得
點解會同佢friend左
後來仲以兄妹相稱
不過就好記得
佢係點鼓勵我
所以係中三個年
好比心機讀書
(個陣我亞媽仲以為我受左乜嘢刺激)
好似有個學期仲攞埋全班第2名添

如果唔係
我諗個陣升中四實比人"西"走
除左讀書之外
個陣有乜情緒上問題
都係得到呢位老師嘅關心

好興幸
自己嘅讀書生涯
遇過好多好好嘅老師
呢個係其中一個
無左佢地
就無今日嘅我

而家做左補習老師
都好希望可以成為我班靚ken
心目中嘅好老師
可以幫到佢地
係成長路上
作少少嘅引路

=========================
送上宇正b嘅近照
=========================



沒有留言:

張貼留言