2010年8月30日 星期一

教仔篇----身教

近排媽媽好多諗法
以前每次見到一D小朋友好唔要得的行為
都會心諗
我第時做左地亞媽的時候
一定唔會唔可以點做點做

個人覺得
小朋友嘅性格
雖有先天生成
但有後天影响

最重要係取決爸爸媽媽怎樣對人和事
你總唔可以呢邊叫人要有禮貌
個頭就對人呼呼喝喝
教導小朋友除左講
仲要做先得架
電視都有教喇
身教吖嘛

所以有時覺得
宇正B個性格
都幾似我
一直都揾緊個平衡點
好好控制自己嘅情緒
例如:
宇正B好喜歡好大力拍爸爸塊面
爸爸又由佢
我出聲話唔好有好難CONTROL個聲調
感覺惡得滯
(有時仲攪到宇正B喊)
唉!!
矛盾!!
感覺媽媽就成日講NO NO
朋友都問我究竟有無用
我都唔知
。。。。。。
現階段都係邊學邊試
都係個句
""温柔媽媽""呢個稱號
與我無緣喇~~~~


如果無放相嘅BLOG
就唔私友喇
希望可以識多D啱KEY嘅BLOGGER媽媽交流





沒有留言:

張貼留言