2010年8月6日 星期五

又到WEEKEND~~~

。。。。。。。。。。。。
2010年8月7日 (星期六)
。。。。。。。。。。。。

今日宇正BA要番工  (TOO BAD......)
所以得我同宇正B二人世界
下午做左好多家務
用部SUPER 吸塵機玩左成個鐘 (吸埋床肉)
午飯變左下午茶
突然想食生牛河
所以就揹住宇正B去隔離屋宛苑個商場
都幾遠吓架
仲要唔記得帶傘傘太陽
下次都係近近地算
天氣太熱
宇正B太重 (9個半月BB有22.2lbs)
頂唔順
番到屋企餵完4點餐奶
我同宇正b都暈左
宇正b仲破天荒係無陪瞓之下
自己瞓左一個鐘
我就係sofa 分迷左

是晚宇正ba同佢d同事入黎ST
同我地晚飯
地點樓下酒樓是也
宇正B今晚有D扭計
坐左一陣 TOTSEAT就唔肯坐
要抱不特止
仲要人企係樹
曳曳呀

晚飯後
一家三口去左 RED ANT

試下佢個59蚊任食甜品
幾OK喎  59蚊一個
食3款都回本喇
食甜品之餘
去左一田買左一套旅行SET 咬咬樂比宇正B
可以放D生果蔬菜比佢當零食
好過成日食BB餅
無咁熱氣吖麻

尋日剛拎番屋企個TOY BOX
宇正B都有興趣玩
(幾驚佢唔玩吖)
玩得最叻係其中一面個4個門仔
有開有閂咁
不過最驚訝
係宇正B點人做嘢
我試玩比佢睇之後
佢捉住我隻手要我玩比佢睇
HAHAHA~
開始發覺佢越黎越識表達自己想要D乜
真係好開心

++++++++++++++++++
PHOTOS
++++++++++++++++++

而家餐廳呢類HIGH CHAIR
宇正B坐得好穩喇  (有O咀喇一唔知點算就出現呢個表情)


想攞杯飲料

成功影到宇正B D 牙仔啦

下面兩隻門牙

上面一隻門牙

p.s.睇下我隻手,做家務做到變左呀婆手喇....omg




沒有留言:

張貼留言