2010年8月13日 星期五

busy mama~~~



**********************
2010年8月13日 (星期五)
**********************

番左工有2個星期
宇正b好似未係好適應
每晚番到屋企都好累
好扭計
麻麻話下午暗好奈都唔瞓
一整個下午加埋都只係瞓得個零鐘
無計喇
唯有等時間比佢習慣下
都比媽媽習慣下喇
朝早夜晚都癲
媽媽就快都癲喇
(係就快姐..........仲未)

今日收工番到屋企做到無停手
煲宇正b嘅魚湯 (煲粥用)
預備晚飯呢D就緊架喇
最累人就係換床單 (大床和bb床)
雖然bb床好少瞓 (瞓晏攪用)
不過都keep住每星期換
清潔第一嘛
自從買左super吸塵機
換床單就多左好多功夫
因為要吸床褥
吸枕頭
吸攬枕
總之吸得就吸
吸鬼哂d塵蹣出黎

發覺做左媽媽
工作量升左10倍
唔係講笑 係堅架
例如::::::::::::::::::::::::::::
由一星期執一次屋變為每天
洗衣機差不多日日開
 (可憐嘅洗衣機唔知會唔會因為咁而提早打柴呢??)
跟手就係涼衫收衫摺衫
 仲有宇正ba而家要着老西番工
所以我每星期尾要熨5件裇衫+1條西褲
而家連換床單都係我
不過呢d都係我自願做嘅
因為宇正ba工作越黎越忙
佢嘅工作時間比我長
所以可以做嘅我都盡量哂佢
希望佢番到屋企可以c服少少喇
係咪好賢妻良母呢
hahaha~~~~~
我有時都覺得自己好叻架  (自我陶醉中~~~~~)

Katherine媽媽咁努力
都係希望屋企兩個男嘅
CC服服   健健康康
咁樣就係媽媽最大嘅成就喇


而家暑假其實都輕鬆好多喇
因為放早
我可以係未接宇正b之前
做好多嘢
遲下暑假完開學
就無咁多時間 精神喇
個blog都應該唔會日日都update
不過Katherine媽媽都無規定自己每日都寫blog
有時間   有topic 先寫
呢家嘢
都係愛黎舒發下姐
放鬆d好~~~


P.S.之前話宇正B識CLAP HANDS
      唔知係咪同佢玩得太多厭左
       定係唔記得
      而家叫佢CLAP
      佢唔騷我吖~~
     


沒有留言:

張貼留言