2010年8月30日 星期一

big family之煩


但凡人多嘅地方
事非就多
宇正公公有8兄弟姊妹
再加埋d仔仔女女孫孫
三圍枱嘅都夠坐

一個人有問題發生
其他親戚實幫手
加鹽加醋加油
張件事有咁大發咁大

Katherine媽媽呢家算係最與世無爭個堆
如果唔係有人出聲要幫
通常都係閒事莫理
早幾個星期前
收到姑姐嘅電話
想請我幫手同我堂妹傾計開導
請左日假同佢傾左成個下午
不過之後有因為d麻煩友攪到件事又惡化

不過Katherine媽媽就無再介入
一來無時間
二來無能為力
今日公公dayoff同ee下午去左lauma到午飯
公公終於忍唔住出手喇
goodddd~~~
我呢d  small potato 講嘢邊有力呀
緊係由公公呢個有兩個長大成人嘅女出聲最好
呢次之後
應該唔會再有人打電話比我叫我做d我無能力做嘅事
好希望堂妹可以識得諗
努力讀好書
將來可以自力更新
唔駛再比人睇少



沒有留言:

張貼留言