2011年3月17日 星期四

有感

2011年3月17日 (星期四)


311地震...
再一次令Katherine媽媽感覺到...
生命無常...
要珍惜所擁有的....

連日來
電視,報張,網上都在報道
核泄漏、輻射恐慌
危機仍未解決
天佑日本
希望一切都能夠順利解决....

香港人喜歡日本...
喜歡她的東西..地方...文化
Katherine媽媽不算是日本迷
宇正b飲的是香港品牌的奶粉
幸運地不用受奶粉荒之苦

搶購奶粉我可以理解...
尤其是細b轉奶粉比較麻煩
不過也聽到其他媽媽打算轉奶粉
畢竟以後的貨源也怕被污染

但是....
一些不必要的食材也被搶購...
未免有點兒過態吧?!

今天....
還有人去搶購鹽...
平時一元多的一包
現在抄到三十多元一包
究竟那些人要無知到何等程度呢?

人家日本在這麼嚴峻的環境下
仍是安守秩序....
市面上沒有一點混亂...
就連在重災區的災民也是一樣
耐心的等待物資的分配
Katherine媽媽真的不是日本迷
也沒有崇日的心態...
不過眼見一切
是令我感到多麼汗顏

曾幾何時...
我們爸爸媽媽的年代
香港人的形象就是勤力、醒目、工作效率快
慢慢地....
不知道何時開始...
我們都喜歡投訴.. 投訴 ...投訴...
怨政府...怨社會....怨時勢...
就連13歲的小人兒都要投訴...

我不是自命清高
好多時.....我都會怨....
不過....我仍是會做好我要做的職責
不要要求人們給到你些甚麼
只希望自己能夠做些甚麼

眼見現在所教的學生....
可以想像到下一代會變成怎樣....
港孩--------->港男/港女
有時真的感到好無力
......


發噏風完畢!

___________________________________
photos@2011香港花卉展   by 宇正爸
___________________________________



2 則留言:

  1. 好認同 ! d 無知既中國人真係好無聊....
    哇~ d 花影得好靚.
    [版主回覆03/19/2011 00:17:00]嗯... 個人都覺得....宇正爸佢影唔郁物件時既好好多... 所以影個仔時就成日out fou..

    回覆刪除
  2. d 相影得好靚呀 ~
    我自己對日本好有信心, 將來一定會更好的 !!
    如果唔係日本地震我都唔知道原來豬仔都用唔少日本野, 眼見d HK人狂掃日本野, 我都有一刻想衝落街掃埋一份, 但冷靜過後, 覺得無咁既需要囉, 唔用日本產品, 可以用加拿大的, 韓國的, 台灣的..... 還有很多選擇呢 !!
    然後, 好感慨, 點解一定要買進口產品呢 .... 因為HK已經無工業了, 沒有自家品牌可選 !!
    [版主回覆03/20/2011 00:21:00]宇正爸影靜態的東西比較在行....(因為佢地唔郁等佢可以慢慢對焦 ) 嗯嗯...香港自己的產品真的不多....不過我多數用的都不是日本貨... 所以幸運地不用去掃貨... 其實和你說的一樣....用其他國家的進口貨都可以...

    回覆刪除