2011年3月3日 星期四

壓力

2011年3月3日  (星期四)

近來血壓上升吖!!!!
今日Candy 姐姐同我講
比我話個個小朋友既媽媽話
佢返去問佢d功課   佢係識喎!!
又話因為由咁到大佢地都唔會咁惡對佢
所以佢好驚......

聽完Candy姐姐講
我無言囉.......
反正成績又唔係我既
我要好好調整心情..
所以呢幾日都由Candy姐姐幫我招夫住佢先
不過淨係第一日都令Candy姐姐成個上堂進度慢哂喇
鬼咩.....
係旁邊個埋個問題問乜...唔答
再講埋個答案比佢叫佢寫....唔寫
機本上佢就想你寫個答案係側跟等佢可以照抄
Candy姐姐話唔想其他小朋友有樣學樣
明天比個獨立房比佢自己做功課
到最後先跟進....

好想知道佢係屋企究竟點答亞媽問題囉
我地都係講廣東話姐
.........
或者.......
佢想作對喇....

唉....
好錯敗吖!!!!

近來一工作就開始胃痛
3月尾有test
小朋友未回魂
每日功課成座山咁....
到時都唔知點算吖!!!

relax   ~~~~~relax  ~~~~~~


1 則留言:

  1. 睇完我都無言呀 ~ 
    只好跟你說一聲 ”加油哦 ~ ”
    支持你呀 ~ 
    [版主回覆03/07/2011 00:34:00]謝謝你吖~我會加油的

    回覆刪除