2011年3月7日 星期一

食mum mum

唔講工作
唔講時事
近日返工同睇新聞都令到個人好upset

**********************************************************

都係講返呢個為食bb開心D
16個月大的宇正B
依然喜歡食
喜歡食的程度係媽媽都好怕佢會食滯
因為真係未見過佢唔食
呢樣其實媽媽真的好安慰和開心
每次見到宇正B食mum mum時的開心樣
媽媽都會覺得好開心

近排
中午食飯時
宇正b成日搶我手上的匙羹
開始想自己食喇
其實....
媽媽我好怕小朋友食到周圍都係
不過....
呢個係一個必然的階段
所以....我一定要克服佢

呢排星期六,日的tea time
有時間的話
我都會將食物切到宇正b可以自己攞黎食的size
比佢自己食
見佢一路食...我就一路忍
忍住唔好出手餵佢食
食完其實都幾大工程架
又要抹檯  又要抹地  又要洗手

為左唔想宇正b變港孩
唔識自己食飯
幾麻煩  我都會比佢試

by the way
今日打去starting blocks問,四月既幼潛課程有位吖...
course fee仲平過依家個間...
有興趣既媽媽可以去問下呢
宇正b四月將會轉返呢度喇
wedsite:
http://www.startingblocks.com.hk/zh/infants.html


+++++++++++++++++++++++++++
photos@6th March 2011
+++++++++++++++++++++++++++



3 則留言:

  1. 喜歡食又唔偏食嘅小朋友好好湊哩!!
    [版主回覆03/08/2011 23:23:00]係吖~~ 不過除扭眼訓之外....其他都算ok喇... 不過爸爸話如果佢訓得既話實會變左隻

    回覆刪除
  2. 新遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女論壇

    回覆刪除
  3. 為左唔想宇正b變港孩 唔識自己食飯
    wakakaaa..呢句好正丫.講中好多bb 既心事 ~~
    [版主回覆03/28/2011 14:51:00]謝謝你吖~~~大家都加油喇

    回覆刪除