2011年3月29日 星期二

盡力?+monster parents?




2011年3月29日 (星期二)

仲有幾日
補習社班小朋友就測完驗喇
都係個句
凡事盡力就好
今日有六年級的學生因為成績唔太理想
好唔開心
佢同我講自己已盡力
不過d數學硬係唔明
想當年
自己既數學都唔係好
不過數學要去F6先有得drop
所以點都係要克服佢
試過無數次係數學堂計數計到想喊
見其他同學都計到
係自己點極都唔明
不過小學時的數學係無問題既

依家班小朋友成日都同我講自己盡力
不過好老實講  以我所見大家都只出到5-7成力
係屋企太多引誘 跟本唔會溫到書
係我到有一半時間掛住social
記入腦既又得番一半  (記到一半個d算多喇...)
不過.....
我們都是這樣長大的
如果有自律既又何需黎補習呢??

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Katherine媽媽依家有7個一年級學生
成班的程度都不一
不過總算聽教聽話
有禮貌
亦都慢慢進步
大部份的都測完驗喇
剩低一個呢仲兩日就完
今日返到黎就比左兩份數學卷比佢
不過要做好功課先
ok...ok
等你....但係唔好傾計吖嘛!!!
做完功課開始做卷時又唔留心
一早要佢係屋企溫既又唔溫好!!!
(數學有乜溫?咪就係2個一數,5個一數吖...個位,十位個d囉)
仲同我講話我無叫佢溫喎!!!
未又係懶....
到媽媽黎接放學
我當然要報告一下喇
呢個媽媽呢.....
唉....我明白做媽媽既當然想個仔比人讚
不過要讚得落至得架
咁佢係度比我見到係退步嘛
應該係講佢根本就唔想黎
只係佢媽媽要佢喇
唔合作   叫我點教姐
我都好老實如果再咁落去不如你唔好黎喇
(無錯...Katherine媽媽我就係咁架喇....既然大家唔夾不如早d分開...
無謂哂我心機...又哂你d錢...)
我一路講  個媽媽就一路黑面
我自問自己都幾有禮貌
只係想你個小朋友係度係開心同學到野
呢番說話我都不知同幾多個家長講過喇
好多都會明白同我傾下小朋友係屋企既情況
不過呢個媽媽就係黑面加零反應囉
個下真係有d嬲架
Candy姐姐都話呢個媽媽上次都係同一態度同佢
(個日我太忙Candy姐姐幫我手攪掂呢個小朋友d功課)

so.....
其實見盡不同類型的家長
都在提醒我自己
作為一個家長的正確態度
當你無禮貌對人
你個小朋友自然就會一樣
身教好過口講
好多家長一面叫一個小朋友有禮貌
但自己就"串串拱"
咁係唔得架....



沒有留言:

張貼留言