2011年3月18日 星期五

有性格

2011年3月18日 (星期五)

唔開心....
剛剛老公收到消息
預訂了的計劃應該要泡湯了....
一路都在比信心自己和老公
可惜....
好多事都不在自己的能力和控制範圍內
希望另有出路喇....

******************************************************

((扭爸爸去黎零食))


不是小朋友到2歲先開始trouble two嗎?
乜解究媽媽感覺到宇正b
開始黎料既??
小小唔like既就發皮四
坐係地喊...大力拍嘢...
oh my god....
依家d小朋友真的快咁多嗎???

Katherine媽媽和宇正爸開始作出對策
一定不會向「惡勢力」低頭
又一練習媽媽EQ的時候了....
係屋企....我應該會尢佢自己發夠皮四先再講道理
(家下D人仔真係聽得明架喇....)
暫時...幸運地...係街宇正B都算正常
(唔係自己地頭點都會好小小既)
假如係街有"螺"地的行為...
老公話千其唔好怕而妥協....
等佢發夠老皮先離開現場....


((發完皮四聽道理中....))

BTW....
Katherine媽媽發覺自己的EQ進步左
不過朝早比人嘈醒都仲爭D....
鬼咩....
係屋企有個仔train我
返工時仲勁
成班小朋友黎個地獄訓練

1 則留言:

  1. 我都係咁講.點解而家d小朋友咁易發脾氣.
    我都搞到頭都大埋. 唔知點應付.
    又係坐地大喊, 大力拍嘢咁.
    [版主回覆03/22/2011 23:48:00]係囉...係囉... 不過我都有方法... 就係好冷靜地同佢坐係地....等佢發完脾四... 再講道理... 呢個係一個EQ大比拼

    回覆刪除