2012年5月26日 星期六

Bio-Oil

2012年5月26日  (星期六)

某日放工收到PR姐姐的電話

問Katherine媽媽有無興趣試下佢公司個款去疤護膚產品

護膚既product當然有興趣喇

公關姐姐說呢款產品連多年疤痕都可以減淡

係?!  就真係要試一下喇

Katherine媽媽我周身疤

唔難搵地方測試一下

星期六的下午收到了product




 
細閱一下leaflet
 



好多function呢!





教你點用Bio-Oil按摩,令效果更顯著



Bio-Oil含突硬破性的PurCellin Oil, 維他命A和E,及由多種天然植物油提鍊。

配方有助滋潤保濕,提升皮膚彈性,促進肌膚再生

而當中的專利成份PurCellin Oil令Bio-Oil質地更貼薄,同時幫助皮膚迅速吸收產品的有效成份,滋潤而不油膩。

總括黎講就是適合所有人用!產品安全性於世界各地眾多用家間建立了良好的口碑,使用引起皮膚過敏反應之機會極微,敏感皮膚人士及孕婦亦可放心使用。

孕媽媽可以用懷孕期第13週開始使用,可以幫助滅低妊娠紋的形成。


單張上說每日用兩次,連續使用至少3個月先見到效果,本來打算幫宇正搽一下面上的咬痕,不過一早以經用緊另一個牌子,廢事轉黎轉去喇!

用媽媽隻手做測試吧!下方大的疤痕是我好細個時仆親整到的,跟左我廿幾年喇!好有感情

上方個條比較唔明顯的是幾年前比狗咬的!



打開盒蓋聞一下,氣味有d似BB油,清香,VERY LIKE~




分別用左兩滴按摩兩個疤痕,用完無乜特別大感覺,亦唔會太油膩,畢竟去疤不是一朝一夕的功夫,要持之以恆!

除去疤外,Bio-Oil還可以 改善膚色,其含抗氧化成份,另外亦可抑制黑色素形成, 從而幫助改善因賀爾蒙,照太陽燈或紫外線引致的色斑或瑕疵。

呢個我都好有興趣試一下個效果呢!我打算每日夜晚沖完涼做護膚程序時加入按摩Bio-Oil呢part,看看會不會減淡面上的斑先。

三個月後再和大家分享一下吧!

如果有興趣知多些資料,可以click入下面website看看

bio-oil.com

2 則留言:

  1. 好似唔錯噃!
    [版主回覆05/28/2012 22:58:08]
    [博師奶Mrs.blog回覆05/28/2012 14:58:57]好,希望真係幫到你啦﹗好似我變左PR姐姐, 哈哈~~~
    [版主回覆05/28/2012 14:48:29]要試奈d先個效果,到時再和你分享一下吖^_^

    回覆刪除
  2. 效果如何? 因我有同事介紹我用黎搽雀斑

    回覆刪除