2012年5月5日 星期六

CPDA第8堂

2012年5月5日  (星期六)




本來想中午入流浮山搵我亞麻食LUNCH

不過為免宇正太舟車勞動

都係唔去喇

不過非常唔好彩宇正係去程巴士瞓左

又係去到樓下嘈醒左佢

心情難免差

去到例牌又有位同學仔灝灝喊到天殺的

又係一個唔好的環境下上堂

今日兩位姐姐都係度

Felix姐姐係我地入課室就講今日唱完welcome song 就會請家長離開

宇正入到課室經已喊到癲左

我叫老公唔好入黎喇

宇正喊住同爸爸講bye bye

之後三個姐姐圍過黎say hi   (Felix姐姐,Emma姐姐,助教姐姐)

仲死   黐實左我

我都有同姐姐講佢未瞓醒

好不容易安撫左宇正的心情

Felix姐姐一行埋黎又喊過

今次仲要喊到嘔

午餐飲茶食d腸粉嘔番哂出黎

一嘔宇正喊得仲癲

so.....15分鐘內嘔左三次囉

到第三次爸爸頂唔了順要入黎一齊安撫喇  (相信佢係出面心情一定好忐忑)

開始上堂  有我同爸爸係度宇正總算有問有答

15分鐘好快過去

係時候說再見

當然又係一場驚天地泣鬼神的分離場面喇

係講完bye bye後

仲有成個幾鐘

攪咩好

我地係選擇落去商場食tea既

係未好衰呢?

係度聽佢喊都無意義架喇

其實我始終覺得老師唔係太得  (可以先入為主掛?!)

又或者係有家長係度老師唔自然?!

算喇.....

反正係box hill上學前班時宇正都係咁喊架喇

都無得驚喇

食完個tea就上去等  (仲有15分鐘到)

一入門口就聽到喊聲啦

有另一pair家長全程坐係度無離開過

另一pair出去未返

仲要聽另一位家長講Emma姐姐上到一半走左去第二個課室上堂  (咁都得???)

放學時宇正喊住出黎

辛苦哂喇

仲有兩堂

加油喇~~

下堂開始

小朋友完全自己上堂

個人覺得咁未仲好

因為一開始都做得唔好喇

未由佢喊到尾囉

係未講得好負面呢???

不過無計

眼見其他班都上都好好

係我地呢班咁鬼騎呢!!

下堂要幫宇正着定學習褲穩陣

再帶多套衫

仲有兩堂我一定上埋佢

等於之前box hill咁

喊都係要返學架

人生就是這樣

不過媽媽同爸爸會陪你一起度過  (食住tea)

上完呢兩堂

真係要休息下喇

因為好多興趣班都要宇正自己上堂

以依家呢個狀態根本係上唔到

等佢番返學個人定d先喇

奶奶已經同我講話宇正喜歡彈琴?!

放心喇...一早係搵左音樂班比宇正

不過要3歲先可以上

另外畫班因為要自己上堂

又係等宇正可以獨自己上堂先可以學

一切都等返K1先啦

就比我呢個LAZY MAMA休息一下喇

2 則留言:

  1. 五隻傻傻貓の家2012年5月9日 下午5:37

    平時放學後又或都返學前.你有無問過字正鐘唔鐘意上堂 ?
    定係字正其實鐘意上堂, 只不過唔想同mama 分離 ?
    [版主回覆05/10/2012 15:16:50]佢其實係喜歡上堂既,不過係唔喜歡分開....因為係屋企佢都有唱上堂的歌....

    回覆刪除
  2. 五隻傻傻貓の家2012年5月9日 下午5:38

    sorry ~ 我係家希ma, 又用錯a/c login!!

    回覆刪除