2012年5月12日 星期六

CPDA第9堂

2012年5月12日  (星期六)




去到第9堂,尾聲喇!呢堂開始要小朋友自己上堂了,家長只可以送到課室門口。呢幾日都不停同宇正講,等佢有心理準備,不過其實都預佢喊架喇!我仲預備多套衫以防萬一,怕好似上次喊到嘔。

早左少少去到,未入得課室,係外面等,宇正以經黐實左爸爸,不停同佢講一陣要佢自己上堂喇,不停唔好,不停話要爸爸媽媽一齊。當然我就對佢講唔得架,個個小朋友都要自己上堂架,要加油唔好喊,爸爸媽媽會準時你放學架!

入得課室喇!一路都要黐實爸爸,被我抱開開始叫救命喇,到去到課室知道無得開始大喊,快手佢講bye bye就離開,同熙爸熙媽係樓下食個tea傾下計。

早20分鐘到上返去,喊無上次利害,counter個位姐姐仲同我講佢三入課室都無見到宇正喊呢!叻仔!

睇黎其實宇正的適應都唔錯,係我自己都認為麻麻地的上堂氣氛下,都可以咁快適應!

仲有一堂就上完喇!見到宇正上得ok (=唔喊) ,我又有d動搖喇!係唔係應該再上呢 (係第二度)  不過老公堅決要等5月中幼稚園寄信下有無暑期班先,都係既。

放學去左M記買包細薯條獎勵一下宇正,因為我係上堂前有講過如果佢無喊的話就買薯條比佢,當然無比哂成包喇,倒左4,5條係個紙袋到比佢食。

之佢見到麥當勞就不停叫要買薯條,我就話要返學唔喊先可以買架!

沒有留言:

張貼留言