2012年5月13日 星期日

Mother's Day 2012

2012年5月13日   (星期日)

祝各位媽媽每日都開心,仔女聽話,身體健康



今個母親節幫宇正參加左搬尿片比賽,事緣某日夜晚係親子王國website見到佢同mega box攪個母親節商場活動,有幾個比小朋友玩的比賽,比我現宇正中可以參加搬尿片比賽 ,30個月大下可以參加,宇正剛好30個月。呢d比賽今年唔玩下年無得玩架喇。為宇正留下一個回憶,上網登記左,不過要抽籤,所以差不多係個幾星期前先知道入唔入圍。幸運地宇正抽中有得玩喇



其實係沙田去mega box都幾麻煩,不過唔想下下坐的士,所以早出門口坐巴士再轉接駁旅遊巴去,用左不多一小時到達呢



旅遊巴上有呢兩日活動的時間表,搬尿片比賽係4點到6點舉行。



比想像中唔多人,不過成個商場就多人到爆,我d人群恐懼症想發作,勁燥底






登記後未夠鐘,周圍攪攪震,係IKEA出面D既display玩,宇正話要攞本雜誌係sofa嘆下先喎!



大B組



入得場預備喇,宇正見人多開始R底,不停話唔玩!我都係度稔,如果佢肯行出賽道我當佢贏架喇

最後個結果令我喜出望外,因為宇正攞到四包尿片比爸爸呢!老公話臨比賽前佢同宇正講要去攞尿片比表妹喇,如果唔係表妹無尿片架喇

宇正立即大哥哥咁款好勇敢去攞喇!

不過佢攞尿片時個款真係令我笑史因為當所有BB好努力咁跑去攞尿片時,佢就亞伯去晨運既姿態行去攞,非常淡定地係一包一包咁攞,好似身邊既事都唔關佢事咁,人地有人地搶,佢有佢散步,呢個時候,我發現我個仔來以經去左另一個層次,各利亦如浮雲

比賽完後,每位小朋友都得到一袋禮物包





全部都無用!連學習褲都唔啱SIZE

不過參呢類活動其實真係志在參加,禮物係其次。

夜晚約左妹妹晚飯





APM HIPPOT

個人覺得完全唔掂,又貴又少料,D肉得個幾片收我四十幾蚊....FXXK!!!!

打邊爐都係自己買抵D好味D  (師奶上身!!!)

行一陣等DADDY黎見下個孫 (DADDY去左同嫲嫲食晚飯)

就返屋企喇~

BYE~

1 則留言:

  1. haha~~~~點解唔影吓佢搬尿片時候既'阿伯散步look'黎睇吓呀?
    [版主回覆05/23/2012 00:50:24]我個blog網頁低有有fb名片架 ^^ 不過我add左你喇 快d覆我喇
    [皓皓bb回覆05/23/2012 00:40:21]咁我係咪要有你既email先可以搜尋你個facebook ac.架?
    你睇吓搵唔搵到我嗰個吖~~~~sandytiga@yahoo.com.hk
    [版主回覆05/15/2012 15:16:01]有吖,不過我放係fb,你add我fb吖^_^

    回覆刪除