2012年5月6日 星期日

北上星期天

2012年5月6日  (星期日)



********************************

呢日一早起身返慕道班

眼瞓到爆

仲要比導師捉左上前排坐

放學後返屋企

宇正已經醒左同爸爸係床到hea

下午出左官塘搵daddy食lunch

天氣好熱

心情都有d煩燥

下午屋企休息一下

夜晚約左朋友北上食鐵板燒

大漁again!!

一下8大2小

book左間房

正!!

不過原來依家有時間限制

得2小時order食物

雖然2小時都夠食

不過限時限刻始終唔多爽

宇正今餐飯好乖

無乜點扭落地

仲食好多野添

去到尾就要求去搵樂樂玩

不過媽咪我有d心理陰影

因為尋晚佢地玩玩下宇正的另一面又被咬了

好再發現得早無流血

只係淤左

不過見到宇正比人咬得咁密

都咪話唔怕吖

今次我真係搵唔到咩原因

玩得好地地突然黎料

所以兩位小朋友玩的時候唯有金精火眼一下

我都唔想做緊張大師架

但除左我心痛外.....我家兩位長輩(公公同麻麻)

哦足我好幾日架....

鬼咩...一見到面就諗起

又講....

唔講喇...

諗起宇正塊面....

唉....

****************************************

沒有留言:

張貼留言