2012年5月25日 星期五

長大了

2012年5月25日  (星期五)



不經不覺,宇正已經不是baby了,而是一個小朋友了。還有兩個多月就要上K1喇!作為媽媽的我,真是有點不捨得你大得那麼快呢!不過見到你一天一天的進步,真的好為你而驕傲。

兩歲半的宇正,說話能力很強,好多時會學我地大人講話。真是可愛到暈 (SORRY~戀仔狂發作)

COPY一段早幾日係FB打的對話



今日臨出門口時。
宇正: Minnie (公仔)一齊出去
我:唔得架,Minnie 要係屋企瞓覺吖
宇正安頓好Minnie 係sofa瞓覺,蓋好被。
同Minnie 講: bb出去,minnie乖,瞓覺,今晚返嚟
再過一陣宇正抱起Minnie 走嚟同我講: Minnie喊,要一齊
我:你同佢講唔好扭計啦!
宇正同Minnie講: 唔好喊,bb好快所返嚟,乖!

Minnie是宇正太婆送給他的一個公仔,雖然老公成日話我教宇正玩公仔成個女仔咁,不過見佢好似湊baby咁湊minnie真係好鬼得意。

自從表妹出世後,宇正的哥哥風範走哂出黎,奶奶同我講,表妹一喊,佢就會學亞嫲叫:「嚟緊.....唔好喊!」

表妹換片時又會幫手攞濕紙巾同新片。

講下講下....大家會唔會以為Katherine媽媽想生多個??

NO..NO..NO....

我同宇正爸爸都無呢個計劃。只係單純覺得自己個仔好乖姐...WAKAKAKA....


2歲半既宇正古靈精怪,有時真係比佢笑死。平日夜晚有心機時我都會同佢玩下FLASH CARD。

某個晚上

我 (拿起張卡):  呢個係咩吖?
宇正:  AR....AR....胡蘿蔔.....CARROT
我 (再拿起另一張) : 咁呢個呢?
宇正:  AR...AR.....(攞起檯上的玩具電話).....喂喂....哦...哦....知.知.....
宇正: (拎開個電話對我講)  糖果 .... CANDY......
我: .....................................

呢條友仔居然扮打電話問功課,呢下真係無人教過佢喎....都唔知佢係邊樹學翻嚟...WAKAKAKAKA..

呢個年齡的小朋友真係好得意...好多時都會語出驚人!

今日老公同我地一齊搭馬鐵,因為前日宇正落樓梯唔小心PK,今日行到去案發現場時爸爸再次提醒宇正行路要留心行吖之類。

再過多陣唔知講開D咩,宇正突然彈左句:「BB "X街"」

OOH.....大人們說話時要小心小心喇....




2 則留言:

  1. 無錯, 小朋友學嘢真係好快...有次婆婆都講左呢X街, 家希隨即就跟住講.
    [版主回覆06/04/2012 23:48:59]係囉講野真係要小心

    回覆刪除
  2. 小朋友既模仿能力真係何其咁高~~
    [版主回覆06/04/2012 23:50:33]非常高...其實我地講既每說話佢地都記得咁滯.......

    回覆刪除