2011年8月13日 星期六

玩樂日

2011年8月13日 (星期六)


========================
呢個new blog如果唔較過d字


真係會睇到眼盲架


如果用size大既字又要隔行打先得


如果唔係又會有疊字喎


想點先


唔通yahoo真係想趕客?
=========================


呢個weekend雖然無去街街


不過一樣節目豐富架


下午同momo爺麻飲完茶


就約埋熙b一家去clubhouse大玩特玩


先去泳池玩水水


返屋企洗白白後再去playroom玩


兩個小朋友盡情放電
 


夜晚再去我到晚飯


不過大家都攰喇


叫出賣就算喇


開心又愉快的一天


---------------------------------------


係兩個小朋友玩的期間


我發現到momo一個問題


就係佢好怕熱情既小朋友


其實之前我知道佢係比較胆小既人喇  (雖則個款唔似)


朋友中的三個小朋友佢係最大既一個


唔知係未我成日提住佢係哥哥


所以感覺上佢都算禮讓小朋友


不過小朋友玩得興起時總會有意外發生


無論媽媽我地睇得幾實


小朋友出手/口之快個下係中就中架喇


有幾次宇正中過幾次招之後


我發現一有類似小朋友物體行近  (無論個個係未熟都好)


先係避開


避唔開就向我/爸爸求救


老公話呢個都未嘗唔好既


但我就覺得長此下去


會唔會影響左佢同同年齡小朋友的社交發展呢??


其實上個playgroup完時


老師都有道出呢個問題


佢話宇正的自信心唔太足夠


而我地可以做既就只有多鼓勵佢


希望佢可以放胆多少少


唉~


做媽媽就真係矛盾


大胆得滯又怕


細胆得滯又擔心

photos@13/8/2011











沒有留言:

張貼留言