2011年8月6日 星期六

Johnson's Body Care 用後感

2011年8月6日   (星期六)


收到禮物時

好多時都未必第一時間試用住

今次呢兩支禮物

我只用左個body lotion

事關屋企仲有大大支沐浴露開左未用完

要用哂我先可以開支新既用

有機會再同大家分享一下


講返呢支防曬的body  lotion

其實我平時好懶做護膚防曬架

返工出街時都係一支BB CREAM 攪掂

所以夏天時雙手臂就會曬到好黑   (因為手係無茶野   )

腳好少少因為我少着短褲

因為我都幾怕防曬野個種淋黐黐的感覺

不過見有係度

就開黎用下喇

用落後....

真係唔錯喎...完全無淋黐黐的感覺

好快就吸收哂....乾爽

閒落有少少花香  

值得推介

沒有留言:

張貼留言