2011年8月4日 星期四

my name is "momo"





2011年8月4日 (星期四)
尋晚10點半食完藥同宇正b訓左
斷斷續續訓左10個鐘
結果係......仲攰過未訓之前
今朝起身....成個人散哂
後尾做番陣野...個人先至醒神d
不過攰 la la 感覺仍然存在
作病感覺真的不好受

21個月既宇正b開始講多d兩個字的詞匯喇
有時執大人口水尾都幾準
近排我開始教佢講多d兩個字既生字
例如 :  知道 ,  唔好,  唔該 ...等等
仲有就係佢個名"宇正"喇
教左佢幾日
依家問佢叫乜名佢都識答  :  「  宇正  」
當然貪心的媽媽就想佢學多d喇
宇正其實係有英文名既   (爆)
叫  "Maximos"
不過連我都覺得唔順口所以好少讀  (再爆)
(有人話依家d細路要改個難讀d既名先似樣喎)
既然改左落....都要用架...
所以我決定開始要用多d英文名
不過首先就當然要話既宇正知佢叫做Maximos先喇 
我  :  「 BB,你叫乜名吖? 」
宇正 :  「  E正」  (都有5成似架喇)
我  :  「嗯....乜你叫乜野英文名吖?」
宇正  :  「.............E正..」
我  :  「唔係吖....你英文名叫Maximos吖!」
宇正  :   「momo!」
我  :  「Max...i    mos.....!」
宇正  :  「  momo!!」
....
....
...
如是者...
經過無數次之後...
宇正的英文名仍然是momo




=======================
雜    。 photos
=======================



某日係PLAYROOM玩....乜解究你攞住個掃把頭呢?




又某日老公要自己湊仔  (我工作,奶奶睇醫生)

工作時收到老公WHATSAPP...

MOMO咁鬼錫爸爸....個午覺訓左兩個鐘吖

我湊個兩個星期又唔見咁順難






聽日補習社活動日做手工.... 快手做個DEMO先....都幾肉酸喎...
~完~


2 則留言:

  1. 好搞笑...咁字正又多個名..
    [版主回覆08/05/2011 13:11:51]係吖,笑死左! hahaha......

    回覆刪除
  2. 哈哈....momo 都幾好聽....又順口呀!!
    [版主回覆08/08/2011 13:02:00]係吖,又真係幾順口嘅!^^

    回覆刪除