2011年8月23日 星期二

monster ?!

2011年8月23日 (星期二)




仲有一個星期就開學喇

黎緊呢個學年我會學一,二,四年級

基本上當我教開既小朋友

我同Candy姐姐會跟住佢升班的
(除非佢唔補喇 >"<)

8月中九成學生都會返黎預備心情開學

不過放成個月...玩得咁高興

點會咁快回魂吖 @@

我同Candy姐姐呢排每日都係度召魂吖  (hahaha....)

唔係想話d小朋友唔好

不過家下d小朋友就真係好驕縱

講緊早幾年d小朋友都聽話得多

依家呢班

交帶落要係屋企溫既無一樣做到

都算....個亞媽都仲要話我地比得太多野佢做
(一日一練習算唔算多呢?)

成績唔好又黎問我地點解

so funny!!!

都係度補左咁多年喇

如果合作小小聽話小小一早就見到進步喇

到依家都仲可以合格唔係你勤力

係你補習老師勤力咋  >_<

好在呢個唔係我教    (Candy姐姐你唔好彩喇 ...hahaha...)

如果唔係我嘔哂全身d血都唔得掂吖

今日收學費仲問我點解加到咁費

亞太.....升左級學費就緊係唔同左喇

加價其實我都唔想

不過d租加...如果我唔加...應該可以疊埋心水湊仔

因為補習社叠得架喇  >_<

講緊都係加$50姐

人開補習我開補習...

我同Candy姐姐都應該算係燶個咋

好多時我地都無同家長去計

考試放早我地會提早返工去學校接小朋友

再帶佢地返補習社食lunch

好多人比兩個鐘錢我地同佢溫足三四個鐘

托補每月都係+$50

係出面食個飯都唔止喇

今個summer又有一個因為家長要工作凑唔到

朝早放係鄰居到

我返工前去接埋佢

以上種種都無另外收錢

為的都係想方便家長

幫到既我地都想幫



有時真係覺得幾灰

所以心態開始變

好多時做返本份算喇

似前未結婚生仔時都成日講

依家可以明正言順講:

「留返d氣教自己個個算喇!」

(wahahaha....)

不過話時話...

如果遇到一個有心人

我都會好珍惜同用心既

依家?!...

都仲係施展召魂大法先啦  >"<



1 則留言:

  1. 好好笑...魂大法 !!
    [版主回覆08/25/2011 00:27:06]係真架....成班野得個軀殼係度...十問九唔應...完全未回魂咁....
    我就成日係度講「返黎喇!」你話似唔似係度召魂吖 >"<

    回覆刪除