2011年8月21日 星期日

管教

2011年8月21日 (星期日)






今朝收到電話因為老師病左,
今日playgroup 無得上,
要順延一堂,
即係九月頭第一個weekend星期六日都要上堂?!what the......><
不經不覺,
宇正22個月大啦!
仲有兩個月就2歲Lu!
自覺自己唔係一個有EQ的媽媽,
好多時都忍唔住發脾四@@,
不過都有熟我既朋友話我耐性高左!
多謝你地的鼓勵,
我會繼續努力的。^_<

22 個月的宇正踏入trouble two,
好多時都要自己做,
尤其是在自理能力方面,
只要係唔危險的,
我都盡量比佢試,
呢下又係EQ大訓練啦!
唔趕時間的時候,
我都會比佢自己食飯,
因為每次食完我都要執一大輪。
而家中午食飯都要再預早d比佢食,
不過後半仍然是我餵埋去,
因為有人食到飽飽地就玩野  >"<
不過宇正既trouble都只係係屋企姐,
係外面佢都算聽話,
應該係話細膽,
warm up一輪就會好d^_^

點先可以令佢唔太易失控?
其實在於一開始的時候有無縱容左,
呢下要睇下教個個會唔會心軟啦!
好多時都人聽到人講:「由佢啦,佢細個唔識嘛!」
呢下就出事啦!
早排睇到篇文章話BB仔明白的詞彙比佢識講既多好多,
並唔係大家口中所講既「唔識野」,
當你以為等佢大d先教既時候,
以經遲左啦!><

其實我都未係做得好好,
有d行為我當初都忽略左!
而家要再比d心機同時間改左去@@

今日收到Johnnson 的E-mail
資料好有參考價值
post上黎同大家分享先

*******************************************************************
你的寶寶是不是堅持要自己爬進的汽車安全座椅,或把什麼都從你手裏搶走?
他現在會比以前更堅決地按照自己的主張去探索世界。堅決的主張和毫不妥協的性格,是學步兒時期的特點。

尊重寶寶的偏好,在一些小事情上向他讓步,能避免你和寶寶之間的拔河戰。讓他選擇在麵包片上塗哪一種果醬、睡覺時穿哪套睡衣,這會讓他擁有渴望得到的控制感。


這裏的秘訣是只給他你可以接受的選擇,並不意味著為了避免寶寶大發脾氣,你就應該讓他隨心所欲。重要的是,一定要明確告訴寶寶,某些事情,像那些影響安全的行為,是絕對不能討價還價的。










寶寶的成長發育讓他必須逐漸地停止做一個嬰兒,同時,獲得自己的獨立性。如果你迅速地回應寶寶想自己做事情的願望,就能為他減少一些沮喪感,少發些脾氣。


意識到自己再不必為寶寶把每一件的事情都做妥時,可能會讓你心裏感到很難平衡,但你從他臉上看到的自豪的表情,會足以彌補你覺得自己是多餘的感覺。


此外,對你們兩人而言,寶寶的獨立性有時候會變成你和寶寶之間的意願之戰,說不定會讓你們倆都掉眼淚。不過,還是有應對和避免最激烈戰鬥的辦法,特別是如果你能把自己放在寶寶的位置上,明瞭他小腦袋中的所思所想的話。

這個階段的寶寶喜歡做‘大孩子’,每件事都想先按照自己的願望去探索,所以在插手幫忙寶寶之前,先允許寶寶自己去嘗試,如讓他自己刷牙。

****************************************************************************




沒有留言:

張貼留言