2011年8月14日 星期日

忍不住 @ STARTING BLOCKS PLAYGROUP

2011年8月14日 (星期日)

本來應該係第9堂

不過因為請左一日假

所以都仲係第8堂

要到8月尾先上完

今日真係早左好多去

2點9就到喇

所以好多時間比宇正玩出面的玩具

晶晶姐姐走黎問我

會唔會比宇正上下佢個面試班

我就話考慮一下先

見有時間人又唔多

所以將班人數和年齡問題同佢講

人數方面...佢話婷婷老師個班係8人的

另外之前多左既只係試堂

呢個問題對於我黎講問題唔大

不過我就建議佢最好改下章程

或一早同家長講明呢班最多幾多人

因為我報名既時間係講明六人小組

依家你又話呢個老師係8人既

呢下就唔係太好喇

最大問題就係小朋友年齡的問題

話左唔好相差三個月

就應該切實執行

如果可以相差半年

當初就應該比我地幾個朋友一齊同班喇

呢下係我最唔喜歡既

不過講完令自己舒服左

因為我係不吐不快的人

有野係心唔舒服

唔講我會一直唔服架

其實講完

我度氣都落哂喇

除呢兩件事外

宇正係度上playgroup其實係好開心既

而係度教的老師都好有心機

如果唔係我都唔會係blog度講咁多喇

其實都搵左其他地方想比宇正試下

不過依家又差不多要攪K1面試的事

佢個面試班又幾吸引

價錢一樣

同幼潛唔同既就係佢個模式比較近幼稚園

學嘅野就多左幼稚園會IN既野

8堂上堂再加2堂模擬面試

一共10堂

上完就剛好到宇正真係去INTERVIEW的時候喇

再加上教既老師係上次代課老師

上過佢堂都幾好

各種原因下及考慮因素下

我同爸爸都決定比宇正上呢個面試班

因為小朋友要再適應新環境都要一輪時間

去其他地方上我都怕宇正無依家上得咁開心

希望今次無決定錯喇

P.S.

今日零照片

因為呢兩日節目太豐富喇

除左宇正放電之出

我同老公都放足電

不過今日的事好想記低佢

所以捱眼訓都打左呢篇BLOG先  @@

其實都中有幼稚園D野想係BLOG到講

不過太攰喇

等我整理好資料再講喇

GOOD NITE~

沒有留言:

張貼留言