2011年8月18日 星期四

選校

2011年8月18日(星期四)





****************
呢晚Fong's brothers乒乓之夜,
老公同宇正叔叔自小就玩,
不過佢地有超過十年無對戰過。
相信大家都重拾不少回憶!
不過老公少運動,
要加把勁練一下啦!
******************

宇正係0910出世,
即係黎緊12年9月就可以做細仔入K1。
除左啟思外,
當然都要報多幾間穩陣d!

不過究竟要報幾多間先夠,
我心目中都無打算,
同老公商量後,
打算黎個大包圍!
揾揾下資料,
居然比我揾到六間@@。
係咪多得滯呢?
不過其實有幾間都應該係陪跑,
報名校都只係想見識下,
收嘅機會老公話係0%......(wahaha....)
呢六間我都係揀有學卷嘅,
有唔用太浪費啦!(唔合付我嘅經濟原則....hahaha...)

另一方面就係程度問題啦,
之前有問playgroup老師意見,
知道啟思的課程是在比其他幼稚園慢一年,
呢下又令我有少少擔心,
雖則我會教姐,
但都擔心升小一函接唔到架!
所以都想再揾d活動得黎又唔好課程函接唔到嘅幼稚園。
之後就要mark好哂d報名日期,
有d就郵寄攞表格,
有d就要係指定日子親身去學校報名,
有d就係網上download 表格就可以啦,
另外就要九月開學先打去問!
再遲d就要影面試用的相,
又為左見得有誠意d,
打算整一份CV for面試用!
哇!諗起人都癲吖!>*<

1 則留言:

  1. 哇~ 好煩復, 家希仲要再遲多一年, 即13年9月就入k1, 睇黎我要向你多多學習. 哈哈
    [版主回覆08/19/2011 10:36:16]報幼稚園都咁煩啦!諗起都頭痕吖><

    回覆刪除