2011年8月8日 星期一

羸在起跑線上???

2011年8月8日  (星期一)


之前個個星期日

DADDY打電話比我

除左閒話家常外

仲複述左"她"的一番說話

嗯....應該從何說起呢?

我都唔知點講

總之...我聽完之後個心係唔舒服

只係唔舒服並唔係嬲

因為我知道"她"係好鍚我既

不過呢...我有自己既一套去教育我的小朋友

雖然俗語有句說話叫做「寧教人打仔,莫教人分妻」

但其實教人教仔都唔係一樣太好既事

除非係大家都好心交流意見

或者是有心討教

好多方面我都好佩服"她"

不過並不等於我要copy她的做法

選擇幼稚園除左有近屋企外

我都有分折過所有利與弊

是衡量過適合momo去讀我先報

閱讀方面

係屋企我一有時間就會攞既書或圖卡同momo睇

不過21個月既小朋友定力有限

睇5-10分鐘以經係佢既極限

所以有野係未要清楚講明先得先

我無講唔代表我無做

我都知道小朋友係一張白紙

可以比既....可以做既

我都做喇

"她"一大准說話講完比Daddy聽再講比我聽

叫我自己消化下喎

感覺就好似我無理過momo既教育咁

難受囉

尤其係講比DADDY聽一下我真係有D.....唉...

點解會唔開心??

因為當我喜歡或尊敬某人

我就會超介意某人的說話

呢個就系我一大缺點

近年都以經將個範圍縮小喇

不過事關呢個係我個仔

有人講到我係一個唔盡責既媽媽

係未好hurt先??

呢d係做左人亞媽先明既


大家既教育理念都唔同

無理由將自己個套放在人家身上麻

現實的講句

階層都唔同

點可以比較姐

一條龍的學校

基本上都係直資學校

要考慮到自己付擔到起先得架麻

尤其近排壓力大

仲同我講名校

無言...無奈

我...只係希望momo能成為一個有責任,有自信的人

學術知識係要慢慢來的

現在可以做既

我都有做喇

至於讀邊間學校都好

我都會一路伴他慢慢走

媽媽要做的,就是無限的愛和支持

物質方面真的是次要

名校與否

是否贏在起跑線上

從來都不是我的首要選擇

都唔知道自己講到邊喇

聽日要8點既身...

全幢大厦無電吖

就此收筆

=====================
雜。photos
=====================











1 則留言:

  1. 我都覺得每個小朋友都會唔同, 唔可以一概而論, 我在阿仔小時候, 就係做咗些對佢唔適當嘅選擇, 令佢對讀書好反感, 小朋友嘅天份個個唔同, 真係唔好迫佢做些只係滿足自己嘅事....
    MoMo媽你處理得好好呀!! 最緊要俾小朋友在快樂下成長, 不是在壓力下成長.
    [版主回覆08/11/2011 01:56:02]謝謝你的支持啊!^_^

    回覆刪除