2010年7月9日 星期五

生活瑣事09-07-2010



++++++++++++++++++++
2010年7月9日   (星期五)
++++++++++++++++++++

做左一個星期全職媽媽
發覺仲忙過番工
不過又忙得好開心喎~
真係要好好享受呢個半月嘅育兒生活

是日
宇正麻麻黎揾我地食lunch
其實都打算今日揾麻麻架
不過宇正ba話星期六都去麻麻到晚飯
唔駛喇
所以先無打比麻麻咋

麻麻攞左好多嘅落黎呀
冬瓜水,生果,一樽花旗森,一大包菊花
原來呢兩日麻麻自己去左shopping
買左好多嘅比我地
多謝哂

其實唔駛次次都攞嘢黎架
純探宇正b都得喇
hahahah~

餵完宇正b食粥
我地落左樓下酒樓飲茶
係網上買左個totseat
好好用
唔駛下下帶bb車落去
加上宇正b都唔太喜歡坐bb車
不過就好喜歡坐呢個totseat
可能因為望到枱面

晚上Candy L.(新朵) 同成gor入黎揾我地一齊dinner
是晚 68 蚊任食火鍋
抵!
辛苦哂Candy L.同我頂呢個半月嘅工作
等我可以完一下全職媽媽呢個夢
今日仲要專登攞封信入黎比我
十萬個感激
放心
我8月中會準時番工架喇

宇正ba呢個星期工作好忙碌
睇到佢咁累
心都痛埋
明天好好係屋企休息一下

星期日
要長征喇


1 則留言:

  1. "不過就好喜歡坐呢個totseat " <---我都買左個類似架~
    等豬仔識坐就用得喇 !! hehe
    [版主回覆07/14/2010 01:46:00]呢個真係好方便架~ 不
    過就要坐得定先用得

    回覆刪除