2010年7月21日 星期三

媽媽28 !宇正b 9個月!



今日午夜12點
宇正ba 和我說了聲生日快樂
係喎
我生日攞喎
因為之前以經食左生日蛋糕
仲以為過左添
hahaha~

宇正ba講完生日快樂
跟住就係以下呢段對話喇

宇正ba話:咦!呢個係你同仔仔過嘅第一個生日喎!
我話:係呀~
宇正ba話:咦!你就快係中女囉喎
我話:我呢d婚又結左,仔都生埋,唔係叫中女,係叫做C奶
宇正ba話:哦~

跟住......
做乜?
瞓覺是也

如果係以前呢D咁嘅時候應該係NEWAY
不過有小朋友就係唔同架喇
新階段嘛

我7月21日
宇正B 10月21日
同日唔同月
所以是日
宇正B
9個月大喇
YEAH~~~

係度報告一下成長情況先:
體重: 22.2 lbs  (omg~~~好重呀~)
身高: 唔知 (成日郁黎郁去,好難度)
飲食:  2餐粥(每餐一碗到)  3餐奶 (5安 last個餐7安)  
           下午食一次生果(香蕉 蘋果 奇異果 士多啤利  西瓜.....etc)
身體 :   都係唔喜歡反身  所以應該都唔爬架喇
             依然坐學行車好勁  坐得奈左好多
             如果佢想的話 可以扶住企到一陣
表達能力: 要的話識用手請請   唔要的話識拎頭
            

所以動作,如果宇正b想都夠力做
不過佢真係太懶
唔肯用力
所以現階段都係睇佢心情喇
心情好就同佢練下力
希望可以進步d喇

跟據觀察
宇正b應該唔係發展遲緩嘅





(呢個蛋糕係打電話叫宇正ba放工買嘅,正日點都有個蛋糕似樣d~)





沒有留言:

張貼留言