2010年7月6日 星期二

謝謝~grandma~




_____________________
2010年7月5日   (星期一)
_____________________
今日本來打算約宇正嫲嫲lunch
10點起身
梳洗好
打電話比嫲嫲
嫲嫲已經食左飯
仲番左屋企
不過嫲嫲都打算落黎
天氣炎熱
嫲嫲煲左冬瓜水比我同宇正ba
開奶茶就比宇正b
辛苦哂~

嫲嫲一點半到
吹水一番後
請嫲嫲看住宇正b
媽媽要去買餸同去銀行
咁熱.....
宇正b都係留係屋企嘆冷氣喇

一小時後
媽媽大汗細汗番黎
見到嫲嫲抱住宇正b
坐近門口
之唔係又係痴媽b囉
嫲嫲都好驚訝宇正b係屋企
原來真係咁痴媽咪
因為係嫲嫲到同係街都唔會係架

我同嫲嫲講
呢d味就係証明
個媽媽無偷懶囉
哈哈哈~
嫲嫲都好同意
我嘅說話

宇正痴媽媽
有好有唔好
唔好嘅係係屋企嘅時候
真係唔可以離開佢嘅視線
變左好厠所都唔係太得閒
如果得我同宇正b係屋企
可以點做
張架學行車放係廁所門口
半關到門  遮住重自己
得個頭出黎
一路去一路同宇正b溝通囉
去得好唔暢順呀
宇正ba話好醜怪
有乜計......
醜怪都好過聽住激喊聲如厠

不過好處都好多
因為媽媽而家
唔再怕宇正b唔親媽媽
唔好睇少呀
呢個安全感令Katherine媽媽唔再亂諗嘢
從而同嫲嫲關係好左好多架
亦都懂得去感謝嫲嫲嘅付出

謝謝你~~~宇正嫲嫲
雖然有時你會    長氣d   煩d
不過出發點都係為我地好

記得一次
我媽媽走了的時候
你講左句當我係半邊女
呢d說話
講就易
實行係上黎好難架
不過真的感覺到你
對我真的好好
一話腰痛
田七湯
即到
仲要係煲足2個星期
感動ing~

***************
THANK YOU~
***************

送上宇正B樹熊式睡覺法






1 則留言:

  1. 哈,媽媽真係唔易做~!!
    [版主回覆07/06/2010 23:44:00]都係架~不過有辛苦得好開心喎~

    回覆刪除