2010年7月29日 星期四

癲左~

曾幾何時
宇正b瞓到天光我就好開心
到佢戒左夜奶
我有望佢可以瞓晚d
等我可以瞓多陣

不嬲我嘅睡眠質素都唔好
所以如果我無得瞓
心情一定係極差

宇正b一出世就唔算係瞓得多嘅bb
又唔早瞓
因為last餐奶11點
唔算早
好想幫佢較早d架
不過就唔到timing

今朝
宇正b6點醒左
諗住餵完奶佢會再瞓啦
點知無不特止
仲要扭計
抱住un
唔得
放係床到
更唔得
最慘就係我成5點先瞓
仲要係瞓得唔好個隻
而宇正ba都係累爆
仲要有d唔c服

玩左成3粒鐘
我開始癲
係度咆哮
好錯......
內疚......
根本咁做係無用
點解我呢個媽媽咁架
不定咁同自己講要又耐性
希望自己嘅EQ再進步一D

尋晚
係度暗緊扭計嘅宇正B瞓時
宇正BA問
究竟宇正B幾時先可以自己乖乖地瞓覺
我都好想
不過唔敢抱太大希望
每天都只係希望
半個鐘內可以暗到宇正b瞓



===================
送上唔願瞓宇正b照片
==================



沒有留言:

張貼留言