2010年7月3日 星期六

~教仔篇~謝謝你的愛~


書話:BB六個月開始
識得分YES OR NO
所以有D嘢唔做得
我都會用一把嚴厲的聲音說" no"
Katherine媽媽有溫書架
書話唔嚴厲的話
收唔到效果的
所以原諒我
唔可以溫柔咁說"no"
如果唔係宇正b只會當你唱歌仔
有時會加埋拍一下手仔

宇正b最鍾意
"斜"頭髮
"畫"人面
好痛架
所以佢一咁做
我都會說"no" 外加拍手仔
比佢知道呢d行為係唔要得嘅
我都有問過宇正ba
咁做o唔ok
因為我唔想比人話我暴力對待

不過有時
都會比人話我唔好話宇正b
老實講
可以嘅
我都想嘻嘻哈哈左佢就算
但有d嘢唔得就係唔得
可能宇正b仲細真係唔識
咁我味有責任話比佢知唔得囉
而家    "斜"頭髮     "畫"人面
人地會覺得好得意
但是日子久了
成了習慣就不得了喇

所以各位
感謝你地對宇正b的疼愛
不過
教仔呢part~
就唔好再bang我喇~

正如我教學生時
遇過太多被竉壞的小朋友
成日同同事講
家長自己竉壞
第時
係自己受番

我愛我的兒子
但是不等於要竉壞

未有宇正b
我都有講過
現在有宇正b
亦都會貫切始終去實行

當你地見到 or聽到
Katherine 媽媽係度鬼叫
話「唔好呀,媽媽罵/打架!」
不要出聲
唔駛驚
Katheirne媽媽把聲雖然比較"兇狠"
不過唔會好打力打宇正b架
因為最最最疼愛宇正b
一定係Katheirne媽媽
不過真係要hold宇正b嘅暴力行為o姐

Katheirne媽媽
時時都會作出檢討
真係太過
會改
亦時時會合宇正ba討論

教宇正b呢個責任
你地就放心交比我喇~




沒有留言:

張貼留言