2010年7月21日 星期三

盧穌王



近日
心情不太好
女人嘛
每個月緊有一排心情煩燥
心情煩燥會點?
聽乜都覺得人玩針對
每件事都負面囉

聽得我呻最多嘅
就緊係宇正ba喇
無計喇
宇正ba有一日被迫聽我belibala
突然同我講:
我覺得你好似"盧穌王"
你知唔知邊個呀



我知
藍精靈卡通裡嘅一個主角嘛
Katheirne媽媽從來都唔係EQ高嘅人架喇
不過都算係男家個邊收得幾好囉
人大左 呀媽都做埋
 EQ少D都唔得呀

我都好想好似宇正BA唔理
不過就仲未係好做到囉
尤其是
每個月個排



溫柔呢兩個字
從來都唔會放係我身上架喇
至少希望
唔好再咁暴燥就好好喇

宇正b "黐媽b"情況時好時壞
有時係用食物利誘都ok
有時連最喜歡食都無效
不過只限於屋企
一出街 or係麻麻度
就唔黐架喇
都唔知點解
睇書有話bb係出面無安全感會黐媽媽
宇正b就調轉囉
唔明!唔明!

近排聽得最多就係
咁未好囉!你成日話驚佢唔黐你吖嘛!
心情不佳的媽媽
聽起上黎覺得好似比人潤咁
no good

放左2個幾星期
Katherine媽媽好享受架
咁點解仲要咁盧穌王
d嘢係聽埋聽埋
攪到好屈悶所至

係咪所有做左阿媽之後
都要聽埋咁多嘢呢
定係
媽媽嘅產後抑鬱
到而家都有呢?



不過我諗都係性格問題
都話
Katherine媽媽情緒化喇
心情好睇乜都好
心情唔靚
個天變灰色架

睇怕"盧穌王"
定期會出現
宇正ba
你就忍下喇
又唔係always
不過就often 姐
(hahaha~~~~)




沒有留言:

張貼留言