2010年7月17日 星期六

Pre-brithday dinner~AT HOME



+++++++++++++++++++
2010年7月17日 (星期六)
+++++++++++++++++++

今年生日正日係閒日
宇正BA要番工
所以係呢日
先約埋公公同EE買正嘢番屋企煮
正日個日
佢地都會上黎
不過就我煮好喇

今日全程洗費公公全包
洗煮切宇正ba負責
Katherine媽媽真的感覺好幸福
hahaha~
染上一日公主病
應該唔太過吧?



中午12點幾
約埋公公同ee係KT飲茶
跟住EE要上DANCE堂
我,宇正B,宇正BA和公公就去JUSCO SUPERMARKET 買食材

是日主角
......
先借3台燈同一張櫈過我先
......
「燈! 燈! 燈!  櫈!」


和牛是也

正值做緊DISCOUNT
70%OFF
幾坻食

另一主角
是公公主理的



豆付班腩煲

公公成十幾年無整過架喇
((另一感動ing~))
應該係因為我同ee日提夜提呢味餸
終於令公公出山喇~
hahaha~

不過就因為實在太奈無整
失左手.....omg
都幾咸下
所以正日個日
公公要再整多次補數
thanks a lot

見到daddy為左我個生日
攪咁多嘢
(因為我屋企無沙煲,應該係話要煮呢味餸嘅材料同器具都無)

daddy係早一日係街市買定
醃好帶黎架
好開心   好開心



之前又收到ee為我精心挑選嘅禮物


寶ee送嘅生日蛋糕

呢個生日未到正日
都已經好感動同開心喇

重有當然唔少得宇正ba同宇正b喇
有佢地
令我嘅生命感到完滿
擁有一個完整嘅家庭
係我自小嘅夢想
至於美滿於否
就要睇我同宇正BA努力喇

p.s.
今日係FB比人TAG左一張相
原來係我一個6年級學生整
好有心機
好靚呀
期待星期一同你地嘅GETHERING~













3 則留言:

  1. c0mm3n+``;p
    姐姐等陣2點見喇=]

    回覆刪除
  2. 宇正已經1歲喇, happy birthday !!
    [版主回覆07/19/2010 21:11:00]唔係宇正b,佢而家都係8個幾月姐 係我birthday~ ^^

    回覆刪除
  3. 隊長 Mammy - Christy2010年7月19日 清晨7:49

    Happy Birthday 呀, 宇正媽^^
    宇正 B 識叫 "mama" 未呀?
    [版主回覆07/19/2010 23:44:00]謝謝你~ 有時喊嘅時間會"媽媽"聲,不過應該係無意識嘅

    回覆刪除