2010年7月30日 星期五

這個blog~



宇正b6個月大的時候開始重新寫這個blog~
主要係想寫低宇正b的成長的片段
和可以同一些志同道合的媽媽交流
做下blog友咁

收到一些留言說喜歡我的blog
我會好開心
基本上我一定會回覆

我想講
係這個blog到
開心嘅
唔開心嘅
只要我認為值得去寫的
我都會記低

好似近排
Katherine媽媽記低d唔太開心嘅事
收到一d鼓勵嘅留言好開心
也收到一些唔明白我的留言
寫得低媽媽做得唔好嘅事
就係為左警"take"自己
唔好再犯

現時
Katherine媽媽都可以維持70%的溫柔
個30%
仲努力緊
做左媽媽唔代表無情緒
媽媽都係人
對宇正b惡
媽媽一定唔好受

希望睇呢blog嘅朋友
無論做左媽媽未
都可以體諒媽媽嘅辛勞

而所有和Katherine媽媽犯過錯誤嘅
都一齊努力   加油
做個100%嘅媽媽
雖則可能性比較低 (我講我)
hahaha~

加油~
互勉之......

1 則留言:

  1. 加油呢!! 最近我都忍緊唔發我個b 脾四, 佢都真係喊得細聲左!
    [版主回覆07/30/2010 17:58:00]加油呀~一齊努力

    回覆刪除