2010年7月1日 星期四

放假喇~放假喇~



居然成為精選blog~
謝謝大家支持
有時間
有話題
我就會記低佢
希望可以留下作為回憶喇
(註:我以經揾到save blog裡的文章的方法
       要多謝heem heem blog裡的資料)
所以
第時真係可以留番比宇正b睇架

等到頸都長喇~
終於等到7月
可以放個半月假
做個半月嘅全職媽媽喇~
yeah~

今日七一公眾假期
咁啱公公dayoff
中午出左官塘
同公公ee飲茶
再去apm走左轉
好奈無同ee行街街lu~
好happy
不過如果宇正b唔駛我揹住
會仲正~ (呢期都仲係痴媽b~)

天氣好熱~
熱到個人有d燥底
所以行左一個鐘到
去埋jusco
就坐的番屋企

宇正b呢幾次都同公公玩得好開心
肯比公公抱抱
開心c公公喇~

黎緊7月中公公有一個星期大假
安排一日去探lau ma  (潮州話,唔知廣東話應該叫乜)
即是Katherine 媽媽的嫲嫲
嚟個四代同堂先~

p.s.

save blog的方法

http://hk.myblog.yahoo.com/chiheem/article?mid=16932



2 則留言:

  1. Hi姐姐,我係杜杜=],你個blog好多人睇,我妒忌(笑)
    [版主回覆07/03/2010 01:34:00] HAHA~都唔多人姐~ 謝謝你的留言

    回覆刪除
  2. 隊長 Mammy - Christy2010年7月2日 上午8:14

    你就好啦, 又可以做個幾月全職媽媽, 我今日第一日返工已經想 quit 勒...
    收工第一時間走人返奶奶度湊亞仔返屋企, 一去到見奶奶抱住佢, 仲見亞仔成頭濕濕地, 問佢做乜, 係咪熱到咁, 佢話唔係, 但無直接回答.
    佢話同佢洗過面, 我心已經沉一沉, 佢一定用金銀花啦, 我問佢係咪就咁用水洗, 佢話係...咁我走人啦...點知出左門口拎開條紗巾, 見到件衫領濕左仲啡啡地色, 唔洗問一定係用左金銀花啦.
    雖然佢知我唔鍾意佢用呢啲野幫佢洗面, 但唔等於佢用左可以話無用架, 佢係我個仔, 佢對我個仔做過啲乜我應該要知掛, 佢都好應該話聲我知先用呢啲野同佢洗面丫.
    真係覺得佢好過份, 一返屋企我就係咁喊, 亞仔喊我仲唔理佢添, 好想同老公講架, 但講得多佢又會好反感...不過到老公打返黎我都按奈唔住唔開心既心情, 仲俾佢知道我喊緊添, 佢話打返去問奶奶, 我話唔洗, 唔好...最終佢都好似無打....唉.......................................................好唔開心呀其實我, 但又要係老公面前扮無事.
    亞媽都叫我俾得佢湊就唔好咁執著, 又唔係食落肚, 同埋奶奶都唔會想害粒孫嘛...我話依家有野唔講, 難保第時俾咩佢食我都唔知喎.......
    [版主回覆07/03/2010 01:33:00]呢D味就係自僱人仕嘅好處 不過呢個半月我無人工收架 放嘅係無薪假~ 所以唔好羡慕喇~ 你唔好唔開心喇~ 天氣熱嘅時候,宇正B都有用金銀花洗面架 應該唔會出事嘅,只要你留意jACKIE仔有無過敏就OK喇~ 我開頭番工,都有好多事睇唔順眼 不過慢慢地,揾個方法同奶奶溝通 凡事都叫自己放開D 唔開心,黎我樹留下言同我講喇~ 我一定覆你架 大家一齊加油 做個好媽媽

    回覆刪除