2010年7月6日 星期二

在家玩樂樂趣多~~

++++++++++++++++++
2010年7月6日  (星期二)
++++++++++++++++++

宇正b開始坐得穩
一早買左既膠軟墊
有用喇
不過每天拿出黎玩
再清潔好放好
都有d麻煩
不過都係清潔第一
麻煩d
無計喇~

宇正b越黎越扭計
扭抱嘅時候
喊得好陰公
有時手污漕(係廚房做嘢)
只好忍耐激喊聲
相信不久將來
我對呢d激喊聲
會無反應架喇
今日可以忍住唔呵宇正b
錄低佢   (hahahha~~~)



而家整親識扮哂蟹咋嬌
明明係自己特登撞落去
見我呵佢
就立即比反應我
應該自己靜靜雞
參加左bb演藝班
哈哈~~~~



好喜歡見到你開懐的笑
乖乖地比多d笑容我
唔好扭計喇~



***************
去相
***************











1 則留言:

  1. 好正呀, 有個兒童天地, 不過我屋企個廳係鑽石型, 都唔知點post呢個膠墊, 如果好似你咁, 不知幾好.
    [版主回覆07/08/2010 14:40:00]你可以買一張張切的 應該可以就番個廳

    回覆刪除