2010年7月30日 星期五

FULL TIME媽媽收工喇

放左成個月假
夠皮喇
所以Katherine媽媽決提早返工
呢d無薪假
放得太多唔係太好嘅

呢個月
雖然宇正B好多時得好扭計
好係每一DAY都係度TRAINING 媽媽嘅EQ
不過係好開心嘅
因為除左扭計嘅時候
宇正b都好喜歡笑架
可以每天見到宇正b嘅笑臉
Katherine媽媽好滿足
 
好多人都話全職湊B會同個社會脫節
都會嘅
不過我願意囉
HAHAHA~

不過Katherine媽媽份工巳經好好喇
時間唔長
人工都ok
仲要係自己工
仲想點呀

番工後
睇怕都要一段時間適應
不過好再都仲係暑假
工作量唔多
我班靚KEN八月中先番哂
早D番工
都係做D預備教材姐

+++++++++++++++++++++++
2010年7月30日   (星期五)
+++++++++++++++++++++++

是日
同文樂B一家HOME GATHERING
而家兩個B都識坐喇
攞張軟墊出黎一齊玩先
兩個B見到箱玩具雙眼發光架
宇正B直頭想鐘個頭落個箱攞玩具添
呢個時期佢地兩個都仲係各玩各
不過相信不久將來
好快
應該會相親相愛
即係爭玩具是也
hahaha

今日下午無陪瞓服務
係時候等宇正b習慣下喇
所以今日宇正b瞓得半個鐘到
夜晚又 係度玩玩玩
所以last餐奶累到爭d飲唔落
飲得5安就比睡魔急call喇

希望文樂b今日玩得盡慶喇
大人們就盡慶喇
好奈無吹水水得咁高興
吹到成半夜一點先散band
明晚再黎過
地點?
TST小肥羊是也
HAHAHA~
COUPON未用完嘛
唔好哂左佢


=========
去相
=========

係自己床到唔願瞓嘅宇正B



兩個B各玩各







1 則留言:

  1. 我覺得做全職媽媽真係好辛苦,所有的時間都放在仔女身上,所以好佩服全職媽媽~ 不過,我都好享受我暫時既全職媽媽既生活~
    [版主回覆08/02/2010 00:08:00]agree~~~

    回覆刪除