2010年7月31日 星期六

瞓覺的問題

呢幾日
宇正B夜晚瞓得唔好
攪到媽媽都好辛苦
不過好彩媽媽都係癲左一次咁多姐

開頭以為係宇正BA的鼻"寒"問題
試過比佢瞓番自己間房
好似又好D喎
半夜無喊醒

諗住今晚都比佢自己瞓喇
又唔得喎
12點半到成功暗到瞓着
準備做家務喇 (涼衫同熨衫)
點知1點喊醒
再暗番瞓
2點到
又醒
再暗
15分鐘後又醒
唉......
我放棄喇
抱番佢去大床瞓
睇下點先喇

目前政策
采取靈活彈性
睇下佢點先喇

不過我好肯定
瞓得唔好個個
一定係我......



1 則留言:

  1. 我隻囝都係咁,呢輪唔知做咩,瞓到半夜實喊一次,當我瞓到最 lum 果時比佢喊醒...我真係火都黎埋,勁想”中”佢,但佢又喊到好悽涼咁...聽到心都痛埋...初初我會抱佢去大人床度一齊瞓埋個下半場,但呢幾晚我覺得唔對路,係咪應該由得佢喊唔好理佢呢?!
    我考慮緊抱唔抱佢o既時候,我好自然咁哼左隻”打開蚊脹”比佢聽(我成日唱呢隻歌暗佢瞓架),佢竟然自己瞓返喎!  開心到我呀 ~ 我梗係即瞓返啦...哈哈哈
     
    [版主回覆08/03/2010 01:17:00]我諗好多bb都有呢個問題......
    所以每晚我上住網等到佢瞓冧哂我先瞓
    費事比佢嘈醒我就真係癲喇

    回覆刪除