2010年7月15日 星期四

四代同堂

++++++++++++++++++
2010年7月14日 (星期三)
++++++++++++++++++

因為公公放大假
Katherine媽媽又放大假
所以定左一日
帶埋宇正b去LAU MA(我的麻麻)家
探望一下

因為係閒日
宇正ba要番工
所以Katherine媽媽先單拖帶宇正b出去
諗左好奈
都係決定坐TAXI
要揹住宇正B同一大個奶粉袋
無信心可以坐馬鐵轉火車再小巴囉
要豪小小喇





約左1點
早到左小小
先餵宇正B食粥粥先
LAU MA就預備午餐
講真 LAU MA成80歲
不過就真係好好精神
甚本上我地係樹成個下午
LAU MA無停過手
雖則有工人姐姐幫助
不過好多事佢都親力親為架
Katherine 媽媽自小就食lau ma 嘅飯大
始終都係啱餵口d嘅

自從生左宇正b
生话180度轉變
咩事都係以佢為重
所以少左去探lau ma
細個個陣
同lau ma住得好近
每天都會去食飯
就算搬遠左
都keep住一星期一次
現在有左屋企同小朋友
時間好難分配
幾個月都去唔到一次

所以今日本身只是食午餐
我就建議stay係度食埋晚飯喇
可以陪lau ma奈dd
不過就辛苦哂lau ma喇
要整咁都嘢黎招夫我地
不過我知道佢好開心嘅
lau ma 最喜歡就是煮嘢食
相信佢見到我地食得咁開心
佢到好開心嘅

今日辛苦哂喇~
有時間再帶宇正b黎探你喇
要好好保重身體呀



===================
                  去相
===================

+今日首先收到妹妹送的生日禮物
好靚呀~謝謝~



++宇正b都收到禮物
是我姑姐送的衫仔
謝謝~




+++一場嚟到黃埔
緊係要落吉之場行下喇
d衫仔真係好抵
59蚊2件,用jusco卡重要再有折





沒有留言:

張貼留言